تاثیر كنترل كیفی در صنعت خودرو

|40062848|zeo|دانلود با لینک مستقیم فایل|خودرو فقط یك كالا یا محصول صنعتی نیست . بلكه به تنهایی یك فرهنگ است .شمول آن بر حوزه های متنوع و گسترده علوم و فنون ، تجارب و مهارتهای انسانی ، شیوههای گوناگون مدیریت وانجام كارها، تاثیر آن بر شئون مختلف زندگی اجتماعی و آرایش شهرها و از همه مهمتر حضو...
تاثیر كنترل كیفی در صنعت خودرو

خودرو فقط یك كالا یا محصول صنعتی نیست . بلكه به تنهایی یك فرهنگ است .شمول آن بر حوزه های متنوع و گسترده علوم و فنون ، تجارب و مهارتهای انسانی ، شیوههای گوناگون مدیریت وانجام كارها، تاثیر آن بر شئون مختلف زندگی اجتماعی و آرایش شهرها و از همه مهمتر حضور روز ا فزون و غیر قابل اجتناب دیدگاههای زیبایی شناسانه و ... از آن چیزی فراتر از یك كالای صنعتی معمولی ساخته است.

فهرست مطالب

چكیده:1

مقدمه. 2

نهضت كیفیت.. 2

ISO/TS 16949 زبان مشترك صنعت خودرو و قطعه سازی.. 4

استاندارد ISO 9000. 4

الزامات سیستم مدیریت كیفیت تامین كنندگان سازه گستر سایپا7

نیازمندیهای استاندارد سیستم های مدیریت كیفیت.. 8

سیستم های مدیریت كیفیت –نیازمندی های ویژه برای استفاده از ISO 9001:2000 در سازمان های تولید كننده و تامین كننده قطعات خودرو11

1-2- كاربرد. 12

3-اصطلاحات و تعاریف.. 13

3-1- اصلاحات تعاریف خاص صنعت خودرو13

3-1-2- سازمان مسئول طراحی.. 13

3-1-3- خطاناپذیر سازی.. 14

3-1-4- آزمایشگاه14

3-1-6- ساخت.. 14

3-1-10- بخش های دور از محل كار14

3-1-11- كارگاه15

3-1-12- مشخصه ویژه15

4-سیستم مدیریت كیفیت.. 15

4-1-الزامات عمومی.. 15

4-1-1- الزامات عمومی – تكمیلی.. 15

4-2- الزامات مربوط به مستندات.. 16

4-2-1- كلیات.. 16

4-2-2- نظامنامه كیفیت.. 16

4-2-2-1- نظامنامه كیفیت – تكمیلی.. 16

4-2-3- كنترل مدارك.. 16

4-2-3-0-كنترل مدارك- تكمیلی.. 17

4-2-3-1- مشخصه های مهندسی.. 17

4-2-4-كنترل سوابق.. 17

4-2-4-1- نگهداری سوابق.. 18

5-1- تعهد مدیریت.. 18

5-1-1-كارائی فرآیند. 18

5-2-مشتری محوری.. 18

5-3- خط مشی كیفیت.. 18

5-3-1- خط مشی كیفیت – تكمیلی.. 19

5-4-1-1-اهداف كیفیت – تكمیلی.. 19

5-4-1-2- طرح تجاری سازمان. 19

5-5-مسئولیت ، اختیار و ارتباطات.. 20

5- 6-بازنگری مدیریت.. 21

6- مدیریت منابع. 22

6-1- فراهم نمودن منابع. 22

6-2- منابع انسانی.. 22

6-2-1-كلیات.. 22

6-3- زیر ساخت.. 25

6-4- محیط كار25

7-پدید آوردن محصول. 26

7-1- طرح ریزی پدید آوری محصول. 26

7-2- فرایند های مرتبط با مشتری.. 28

7-3- طراحی و تكوین.. 29

7-4-خرید. 35

7-4-1-فرایند خرید. 35

7-5-تولید و ارائه خدمات.. 37

7-5-1-كنترل تولید و ارائه خدمات.. 37

7-6- كنترل وسایل پایش و اندازه گیری.. 41

8- اندازه گیری ، تحلیل و بهبود. 44

8-1- كلیات.. 44

8-2- پایش و اندازه گیری.. 44

8-3- كنترل محصول نامنطبق.. 48

8-4- تجزیه و تحلیل داده ها50

8-5- بهبود. 51

آدیت محصول- آدیت فرآیند. 54

آدیت محصول. 55

1-كلیات.. 55

2-تعاریف و هدف آدیت محصول. 56

3-تهیه و طرح ریزی آدیتهای محصول. 59

4-انجام آدیت محصول. 64

5-تجزیه و تحلیل نتایج آدیت.. 70

آدیت فرایند. 72

1- هدف.. 72

2-دامنه كاربرد. 72

3-منابع. 72

4-شرح. 72

5-روش امتیازدهی.. 74

6-DPE.. 74

7-درجه بندی كلی.. 75

حمل و نقل.. 84

بسته بندی و ارسال. 86

ابزاری قدرتمند برای كنترل فرایند(SPC )88

كیفیت دادهای اندازه گیری.. 89

ابزارهای اندازه گیری:91

منابع 92


مطالب دیگر:
تحقیق در مورد خوشنویسی دوره صفویه تحقیق در مورد دادیسم تحقیق در مورد داربست تحقیق در مورد داستان اصحاب كهف تحقیق در مورد داستان بیژن و منیژه تحقیق در مورد در کاتالوگها يا دفترچه راهنمای خودروها تحقیق در مورد درآمدي بر پديدة كودك آزاري در ايران تحقیق در مورد درجات ایمان تحقیق در مورد درختان ميوه تحقیق در مورد دستاوردهاي‌ علمي‌ دربارة‌ نرخ‌ بهره‌ و تحليل‌ تأثير آن‌ تحقیق در مورد دستگاه آبياري هوشمند تحقیق در مورد دستگاه آبياري هوشمند 9 ص تحقیق در مورد دستگاه تراش تبريز 22ص تحقیق در مورد فرآیند تولید سوسیس 9 ص تحقیق در مورد دستگاه تراش تحقیق در مورد فراماسونري قدرت پوشالي تحقیق در مورد دستگاه عصبی تحقیق در مورد فراوردهاي نانوتکنولوژي 10 ص تحقیق در مورد فردیناسوسور تحقیق در مورد فرسایش خاک 11 ص تحقیق در مورد دفاع در اسلام تحقیق در مورد فرق قيمت‌هاي جهاني با قيمت‌ها در جهان تحقیق در مورد فرهنگ اسلامي وتعليمات ديني سال دوم راهنمايي تحقیق در مورد دگر گوني اجتماعي و مسأله انتظار تحقیق در مورد فرهنگ